Συνέντευξη στην Παρασκευή Δημοπούλου
«Το καινοτόμο… αυτό είναι η τύχη» έχω παραδεχτεί πολλές φορές… και η περίπτωση του Ευθύμη Γαρουφαλή με δικαιώνει απόλυτα!
Τελειόφοιτος του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Πατρών, ένας νέος άνθρωπος με ενθουσιασμό και πολύ μεράκι για αυτό που δημιούργησε, έχει καταφέρει να κάνει κάτι μοναδικό στην Ελλάδα και σε λιγότερο από ένα χρόνο να το κάνει δυνατό brand name.
Καταρχάς Ευθύμη πoιά ήταν η σχέση σου με το υλικό πριν δημιουργήσεις το πρώτο γυάλινο παπιγιόν;
Η οικογένεια μου διατηρεί εδώ και χρόνια την επιχείρηση «Γαρουφαλής Υαλοπίνακες», εγώ είμαι η τρίτη γενιά! Η σχέση μου με το υλικό ήταν πάντα στενή, κάθε καλοκαίρι από μικρός ήμουν εκεί, μετά όντας πλέον φοιτητής πάλι, ενώ από πέρυσι είμαι καθημερινά! Έτσι σκέφτηκα γιατί να μην υπάρχει από αυτό το υλικό παπιγιόν, υπάρχει άλλωστε από δέρμα, από ξύλο κ.α.
Και πως σου προέκυψε το παπιγιόν; και όχι ένα άλλο αξεσουάρ;
Σωστή απορία. Εν οψη λοιπόν της Westia σκεφτόμασταν στο γραφείο τι θα μπορούσαμε να παρουσιάσουμε και να τραβήξουμε το βλέμματα… Εκεί σκέφτηκα να φοράμε κάτι γυάλινο οι ίδιοι, εντελώς ασυναίσθητα σκέφτηκα το παπιγιόν. Έπειτα από κάποιες μέρες πίνοντας ένα καφέ με ένα φίλο μου, που ασχολείται και με τη ζωγραφική, του είπα την ιδέα μου για γυάλινο παπιγιόν! Τότε σχεδιάστηκε το πρώτο! Ο φίλος μου ενθουσιάστικε και μου έκανε κάποια σχεδία σε μια χαρτοπετσέτα… την έχω ακόμα ενθύμιο!
Και ποσό εύκολο ήταν να γίνει αυτή η ιδέα πράξη;
H αλήθεια είναι ότι δεν ήταν και τόσο εύκολο… Ήθελα να γίνει ένα δυνατό brand και όχι κάτι που θα έχει μικρή διάρκεια και δυναμική… Έφτιαξα καταρχάς το λογότυπο “VETRO”, στα ιταλικά σημαίνει γυαλί, μετά έπρεπε να ξεπεράσω την τεχνική δυσκολία του τροχίσματος και του φινιρίσματος, γιατί χρησιμοποιούνται πολύ μικρά κομματάκια γυαλιού, τελικά όλη η διαδικασία γίνεται στο χέρι και τέλος το δέσιμο επέλεξα το δέρμα γιατί ο συνδυασμός του με το γυαλί είναι άψογος. Μετά η θήκη του κ.α.
Πως το αντιμετώπισε η αγορά και που πωλείτε;
H αγορά ευτυχώς το υποδέχτηκε με ενθουσιασμό… μάλιστα απορούσαν αν όντος είναι τόσο καινούργια τεχνική γιατί φάνηκε άψογη. Ήδη καταστήματα στην Πάτρα έχουν το προϊόν, το «Φίκος», το “Bagutta” , το «Κόκκινη Κλωστή» , στην Καλαμάτα αλλά υπάρχει μεγάλη ζήτηση από το e-shop. Και έτσι πωλουνται σε όλη την Ελλάδα.
Στην Ελλάδα είσαι ο μοναδικός. Στο εξωτερικό, υπάρχουν και άλλες εταιρίες;
Ναι περίπου 7 κατασκευαστές σε όλο τον κόσμο. Στην Ελλάδα είμαι ο μόνος! Το έχω κατοχυρώσει επίσημα στην Γενική Γραμματεία Προστασίας των Καταναλωτών ήδη από τον περασμένο Απρίλιο.
Τα παπιγιόν VΕTRO έχουν αγαπηθεί και από αρκετούς επωνύμους!
Ναι, γιατί είναι ιδιαίτερο προϊόν, η αλήθεια είναι ότι μέσο του Instagram “ταξιδέψε” το προϊόν πολύ και ενθουσίασε… Ο Γιώργος Λιανός ενθουσιάστηκε με το παπιγιόν και το φόρεσε στα Live του “Ελλάδα έχεις Ταλέντο”… Το πρώτο παπιγιόν όμως το φόρεσε ο Γιώργος Κοτοπούλης στη WESTIA και τον ευχαριστώ ιδιαίτερα!
Είναι ιδανική πρόταση για δώρο.
Είναι ένα πολύ ιδιαίτερο δώρο για τους άντρες που αγαπάτε… μπορεί κάποιος και να παραγγέλλει το μονόγραμμα του! Είναι ένα αξεσουάρ που δεν έχει ηλικία και μπορεί να φορεθεί από Casual συνδυασμό ρούχων μέχρι και σε γάμο… Ενώ η γυναικεία βερσιόν του είναι μια ultra chic επιλογή!
Εύθυμη θέλω να δώσεις μια ευχή για το 2019 σαν νέος άνθρωπος και επιχειρηματίας.
Υγεία θα ευχηθώ πάνω από όλα, αλλά και Ελπίδα και Πίστη για να ξεφύγουμε από τη μιζέρια και την στασιμότητα !
https://www.facebook.com/vetro.glass.bow.tie/