Μια έξυπνη και κοινωνικά ευαισθητοποιημένη διαφήμιση, που μπορεί να αποτελέσει παράδειγμα και για άλλες τέτοιες ανάλογες πρωτοβουλίες
Για τη σημερινή Γιορτή του Πατέρα, η «ΑΒ Βασιλόπουλος» ετοίμασε κάτι ξεχωριστό, κάτι που δεν αποτελεί «κοινό τόπο» στις διαφημίσεις που προβάλλονται στη χώρα μας. Ακολουθώντας το μοτίβο της καμπάνιας της «Για ό,τι θέλεις να είσαι», δημοσίευσε μια εικόνα στους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με την οποία η εταιρεία αφενός τιμά τους πατεράδες απανταχού κι αφετέρου περνά ένα ηχηρό μήνυμα ενάντια στα στερεότυπα που περιβάλλουν την πατρική φιγούρα.
Στο εν λόγω καρέ, ένας πατέρας κρατά στην αγκαλιά του την κόρη του, την οποία έχει αφήσει πρώτα να τον μακγιάρει και να του βάλει κοκαλάκια στα μαλλιά. Τη φωτογραφία συνοδεύει η λεζάντα «Μπαμπάς είναι όλα αυτά που θέλεις και ακόμα περισσότερα. Χρόνια πολλά!». Σε μια εικόνα, λοιπόν, αποτυπώνεται όλη η αγάπη που μπορεί να υπάρξει ανάμεσα σε έναν μπαμπά και την κόρη του, όλη η «υγεία» αυτής της σχέσης, στην οποία δεν χωρούν παρωχημένες απόψεις που θέλουν τους πατεράδες να είναι άκαμπτοι, «άχρωμοι» και με την ανασφάλεια να δείχνουν και να είναι πάντα τόσο «μάτσο» όσο επιτάσσουν τα κοινωνικά στερεότυπα περί αρρενωπότητας.
AB Vassilopoulos@ABVassilopoulos
Μπαμπάς είναι όλα αυτά που θέλεις και ακόμα περισσότερα. Χρόνια πολλά! #HappyFathersDay
Προφανώς, ο σεξισμός και ο στερεοτυπικός λόγος δεν μπορούν να καταπολεμηθούν με μία και μόνο έξυπνη και κοινωνικά ευαισθητοποιημένη διαφήμιση. Είναι, όμως μια καλή αρχή που αποτελεί όμορφο παράδειγμα, ειδικά εφόσον πρόκειται για ένα τόσο μεγάλο εμπορικά όνομα.
ethnos.gr
.
.
.